ما شما را با جزئیات استوری آشنا خواهیم کرد ، از نحوه شروع کار و ارسال اولین استوری شما تا استراتژی های پیشرفته برای ایجاد محتوایی که باعث برجسته شدن بیزینس شما در اینستاگرام می شود.

Instagram Stories به حساب های اینستاگرام اجازه می دهد عکس و فیلم ارسال کنند که پس از 24 ساعت از بین می روند.

استوری در آگوست 2016 راه اندازی شد و اکنون بیش از 500 میلیون اینستاگرامر روزانه از استوری استفاده می کنند. اگر تا به حال به فکر افتادید که استوریهای خود را برای بالا رفتن ایمپرشن پیجتان و جذب فالوور بیشتر، جذابتر کنید ، اکنون زمان مناسب است.

در این راهنما ، ما شما را با جزئیات استوری آشنا خواهیم کرد ، از نحوه شروع کار و ارسال اولین استوری خود تا استراتژی های پیشرفته برای ایجاد محتوا که باعث برجسته شدن تجارت شما در اینستاگرام می شود.

بیایید شروع کنیم…

نحوه استفاده از Stories Instagram

Instagram Stories در یک نوار در بالای feed شما نشان داده می شود - و همه حساب های اینستاگرام قادر به اشتراک گذاری استوریها هستند ، از بهترین دوستان شما تا حساب های محبوب شما. وقتی چیز جدیدی برای دیدن وجود دارد ، عکس پروفایل آنها یک حلقه رنگی در اطراف خود دارد.

برای مشاهده استوری شخصی ، کافی است روی عکس پروفایل او ضربه بزنید ، و استوری او به صورت تمام صفحه نشان داده می شود ، تمام محتوای ارسال شده در 24 ساعت گذشته را به شما نشان می دهد ، محتوا به ترتیب زمانی از جدیدترین تا قدیمی ترین آنها پخش می شود .

هنگامی که یک استوری را مشاهده کردید ، می توانید برای رفتن به عقب و جلو و رفتن به استوری شخص دیگری ، ضربه بزنید. بر خلاف پست های معمولی ، هیچ لایک و کامنتی وجود ندارد.

نحوه ارسال استوری اینستاگرام

برای ایجاد استوری در اینستاگرام ، باید روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید ، یا می توانید با کشیدن انگشت به سمت چپ ، دوربین استوری را آشکار کنید

پس از باز شدن دوربین استوری ، می توانید یک عکس بگیرید یا یک فیلم ضبط کنید ، همانطور که معمولاً در اینستاگرام انجام می دهید. بعد از ضبط فیلم یا عکس گرفتن ، می توانید از طیف وسیعی از فیلترها استفاده کنید و متن و نقاشی ها را نیز به محتوای خود اضافه کنید.


 چگونه می توان از Camera Roll خود، محتوا اضافه کرد

یک ویژگی جالب اینستاگرام وجود دارد که به شما امکان می دهد محتوای ایجاد شده در 24 ساعت گذشته را از رول دوربین گوشی هوشمند خود بارگذاری کنید. برای انجام این کار ، کافیست صفحه استوری را به سمت بالا بکشید ، و مشاهده خواهید کرد که آخرین محتوای رول دوربین شما در پایین صفحه نمایش شما ظاهر می شود. از اینجا ، به سادگی محتوایی را که می خواهید به استوری خود اضافه کنید ، انتخاب کنید.

نحوه استفاده از برچسب های Stories Instagram

برچسب های Instagram Stories بسیار پرکاربرد هستند و شما را قادر می سازند زمینه اضافی را به محتوای Instagram Stories خود اضافه کنید.

برای افزودن برچسب به استوری خود ، یک عکس یا فیلم بگیرید و سپس روی دکمه Stickers (یک شکلک در سمت راست بالای صفحه) ضربه بزنید تا برچسب های قابل تنظیم برای آب و هوا ، زمان فعلی ، مکان و سایر موارد را پیدا کنید.


تغییر اندازه و جابجایی برچسب ها: می توانید با کشیدن برچسب ها روی صفحه خود ، آنها را حرکت دهید و با فشار دادن یا گسترش دادن آنها با دو انگشت ، اندازه آنها را تغییر دهید.

نحوه افزودن برچسب مکان

برای افزودن موقعیت مکانی خود به پست های Instagram Stories ، روی دکمه Stickers ضربه بزنید و سپس گزینه "Location" را انتخاب کنید.

اکنون لیستی از مکانهای اطراف و یک نوار جستجو برای کمک به شما در فیلتر کردن و یافتن مکان مناسب به شما ارائه می شود

نحوه افزودن برچسب هشتگ

با ضربه زدن روی برچسب هشتگ می توانید به استوری اینستاگرام خود هشتگ اضافه کنید. پس از انتخاب ، از شما خواسته می شود که هشتگ خود را بنویسید:

اگر پروفایل شما به حالت عمومی تنظیم شده باشد و هشتگ یا مکانی را اضافه کنید ، ممکن است استوریهای شما در برگه سرچ نیز نمایش داده شوند.

نحوه افزودن برچسب نظرسنجی

Instagram Stories همچنین برچسب نظرسنجی تعاملی شسته و رفته ای است که به شما امکان می دهد سوالی بپرسید و هنگام رأی دادن از دوستان و فالوورهای خود نتایج را ببینید.

بعد از اینکه برای استوری خود عکس یا فیلم گرفتید ، منوی Stickers را باز کنید و برچسب "نظرسنجی" را انتخاب کنید.

هنگامی که بر روی برچسب "نظرسنجی" لمس کردید ، اینستاگرام از شما می خواهد سوالی بنویسید و گزینه های نظرسنجی را سفارشی کنید. پس از ایجاد نظرسنجی ، استوری خود را ارسال کنید و فالوورهای شما می توانند بلافاصله رأی دهند.

نحوه افزودن برچسب شمارش معکوس

با استفاده از برچسب شمارش معکوس ، برای یک رویداد بزرگ یا عرضه محصول هیجان ایجاد کنید

برای افزودن برچسب شمارش معکوس به داستان خود:

  1. پس از گرفتن عکس یا فیلم ، "شمارش معکوس" را از سینی برچسب انتخاب کنید
  2. شمارش معکوس خود را نامگذاری کنید
  3. تاریخ یا زمان پایان را اضافه کنید و رنگ را سفارشی کنید
  4. در استوری خود به اشتراک بگذارید

پس از ایجاد برچسب شمارش معکوس ، تا پایان شمارش معکوس ، در سینی برچسب شما باقی می ماند تا در استوریهای آینده دوباره استفاده شود. اگر یکی از فالوورهای شما روی شمارش معکوس شما ضربه بزند ، با پایان شمارش معکوس اعلانی دریافت می کنند.

سایر گزینه های برچسب

برچسب های زیادی برای افزودن به Stories Instagram موجود است ، از جمله:

  • زمان: زمان کنونی را به داستان خود اضافه کنید
  • GIF: Giphy را جستجو کنید و GIF را در داستان خود جاسازی کنید
  • Mention: یکی دیگر از کاربران اینستاگرام را تگ کنید
  • سوالات : از مخاطبان خود سوالی بپرسید ، پاسخها به عنوان DM برای شما ارسال می شود
  • چت: گفتگوها را با گروهی از دوستان خود از استوری خود شروع کنید
  • موسیقی: آهنگ های مورد علاقه خود را در داستان خود به اشتراک بگذارید
  • مسابقه:  آزمونهای چند گزینه ای برای پاسخ دادن به مخاطبان خود ایجاد کنید
  • Emoji Slider: سوالات خود را به روشی سرگرم کننده بپرسید. یک شکلک انتخاب کنید که نشانگر سوال شما باشد و مخاطب شما فقط می تواند شکلک را به سمت چپ یا راست بکشد تا احساس او را نشان دهد
  •  

همه این موارد میتواند به شما کمک کند که پیج جذابتری داشته باشید و در نهایت تعداد لایک بیشتری دریافت کنید، همچنین برای افزایش ویو استوری های خود میتوانید از خرید بازدید استوری استفاده کنید.